Veel gestelde vragen - FAQ
Wij hebben de meest gestelde vragen over onze schoonheidssalon, nagelstudio, kapsalon en barbershop in Amersfoort, op een rij gezet.
Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op!
Bel: 033 – 285 70 95 of stuur een bericht via Whatsapp met vermelding van uw voor- en achternaam.
Werken jullie op afspraak?
Voor het knippen kan je zonder afspraak binnenlopen, overige behandelingen werken we uitsluitend op afspraak.
Hoe kan ik een afspraak maken?
U kunt ons bellen of mailen, ook kunt u zelf een afspraak maken via online agenda.
Als ik mijn afspraak wil verzetten hoe lang van te voren moet ik dit doen?
Minimaal 48 uur voor aanvang van de behandeling telefonisch of per mail.
Hoe kan ik mijn afspraak annuleren?
U kunt uw afspraak telefonisch of per e-mail annuleren Indien u telefonisch geen gehoor krijgt kunt u de voicemail in spreken.
Kan ik mijn afspraak kosteloos annuleren?
a, u kunt uw afspraak kosteloos annuleren indien dit minimaal 48 uur van te voren wordt doorgegeven. Indien u 48 uur of korter van tevoren annuleert. Dan zijn wij genoodzaakt om 50% per gereserveerde behandeling in rekening te brengen, mits wij de tijd opnieuw kunnen invullen. Vergeet u de afspraak af te zeggen, dan zijn wij helaas genoodzaakt het gehele bedrag van de ingeplande behandeling(en) in rekening te brengen.
Wat zijn jullie annuleringsvoorwaarden?
Als u 48 uur of korter van tevoren annuleert, zijn wij genoodzaakt om 50% per gereserveerde behandeling in rekening te brengen, mits wij de tijd opnieuw kunnen invullen. Vergeet u de afspraak af te zeggen, dan zijn wij helaas genoodzaakt het gehele bedrag van de ingeplande behandeling(en) in rekening te brengen. De annuleringsvoorwaarden zijn van toepassing op alle behandelingen van Mitra’s Beauty and Hair.
Verkopen jullie ook cadeaubonnen?
Ja, wij verkopen cadeaubonnen vanaf €10. Als u van te voren belt of mailt zorgen wij dat er een mooie verpakte cadeaubon voor u klaar staat.
Versturen jullie ook cadeaubonnen?
Ja, wij versturen ook cadeaubonnen naar u zelf of naar iemand die u wilt verrassen. Uw pakket wordt leuk ingepakt, natuurlijk op tijd verzonden en eventueel voorzien van een persoonlijke tekst. De verzendkosten bedragen €5.
Als ik naar de schoonheidssalon bel, krijg ik geen gehoor?
Wanneer u geen gehoor krijgt via de telefoon kunt u een terugbelverzoek achterlaten of het op een later tijdstip nogmaals proberen. Het kan voorkomen dat al onze medewerkers bezig zijn met een behandeling. Omdat wij onze klanten graag de volledige aandacht geven, beantwoorden wij geen telefoon tijdens de behandeling. Indien u een voicemailbericht heeft ingesproken, bellen wij u natuurlijk z.s.m. terug.
Krijg ik een factuur?
Indien gewenst krijgt u een factuur op naam (betaling dient wel gelijk plaats te vinden).
Ik kom met de auto, kan ik voor de schoonheidssalon parkeren?
Ja, u kunt gemakkelijk en gratis parkeren op de parkeerplaatsen voor de deur.
Zijn jullie goed bereikbaar via het openbaar vervoer?
Syntus bus: Lijn 101 rijdt vanuit Harderwijk via Ermelo, Putten, Nijkerk, Nijkerkerveen en Hooglanderveen naar Amersfoort Schothorst en vise versa – Lijn 102 rijdt van Apeldoorn via Hoog-Soeren, Nieuw-Milligen, Wittenberg, Voorthuizen, Terschuur, Zwartebroek en Hoevelaken naar Amersfoort. Kijk voor de vertrek en aankomsttijden op www.9292.nl.
Kan ik ook epileren bijboeken bij een behandeling?
Ja, u kunt epileren als extra optie bijboeken.
Zijn de gezichtsbehandelingen met naaltjes of is het aanbrengen van permanente make-up pijnlijk?
Het beleven van pijn is heel persoonlijk.. niet iedereen heeft dezelfde pijngrens. Door het aanbrengen van een verdovende creme wordt de pijn tot het minimum beperkt, waardoor veel klanten geen pijn meer ervaren.
Welke gezichtsbehandeling past bij mijn huid?
Om u goed te kunnen adviseren nodigen wij u uit voor een huidconsult. De huidspecialiste zal uw huid analyseren en u een passende behandeling aanbevelen.